Sally is back!!

Ordningen är återställd! Sally är äntligen hemma igen! Så som vi saknat henne! Att få ihop henne med resten av flocken var nemas problemas. Lite snabbt hälsande och sedan var det klart. Olaf nosade hon lite snabbt på sedan var även det avklarat.

Det ska bli jätte spännande och se om jag kommer märka någon skillnad på henne mentalt. För fysiskt märker jag ingen skillnad. Förutom att tuttarna hänger lite. Fysiskt så här hon helt återhämtad från valpkullen. Nu ska vi bara jobba upp lite muskler. Men det behöver ju jag alltid på mina hundar…

Om staffiefamily

Cicci heter jag och bor på en gård i Hölö med sambon Fredde och våra två barn Moa och Linus. Självklart så finns det staffar i vårat hem. Den kastrerade tiken Disco på 5 år. Och så har vi ju så klart huvudpersonen Krut på 2 år. Dessutom så finns den galna katten Nisse smygandes på gården. Visa alla inlägg av staffiefamily

Lämna en kommentar